Beautiful for nothing

En sak kan jag säga er, och det är att Jorges styrkepass inte är nådiga! Vi hade honom idag på röst och rörelse, precis som alltid, och idag fick vi inte dansa mer än till uppvärmningen. Istället fick vi köra riktigt hårt med styrkan. Jag lovar er att jag aldrig i hela mitt liv har haft så ont i magen som jag hade idag! Helt galet! Dessutom värkte axlarna och armarna en hel del också. Magrutor och muskler, here I come!!
Vi avslutade md att strecha rejält också. Inte vanlig strechning, nej nej! Utan väldigt extrem för att vi ska bli mer viga. Det gjorde också massa massa massa ont! Sätt er på golvet med benen ut på golvet som ett v och låt någon trycka dig på ryggen så att du kommer så långt ner det bara är möjligt, så får du se själv!
Härlig träningsvärk jag kommer ha imorn eller... Men det känns riktigt nice ändå. Fatta hur vältränade Es2 kommer vara beach 2011!

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag dog nästan. jävla streching.

jävla otränade och oviga kropp.

2010-09-26 @ 20:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0