You'll never reach it

Det var ju skolfoto för oss idag! Lite halvt kaos sådär, med tanke på hur otroligt många vi är, men det löste sig det också. Jag hamnade på en av stolarna med Sterners ben i knät... Det var nämligen det enda sättet att få med alla på bild. Alla var tvungna att trycka ihop sig supermycket och både Emanuel och Sterner fick ligga i våra knän. Stackars Lisa hade verkligen inte mycket plats! Men jag tror att det blev ganska bra till slut!
Däremot är jag ytterst tveksam till det enskilda fotot... Jag satte mig på sidan, precis som man ska, men ändå löd hennes ord: Vrid lite mer. Lite till. Lite till. Ansiktet mot mig. Sträck på dig. Lägg huvudet på sned. Upp med hakan.
Hahah jag ser fram emot att se det faktiskt! Det kan inte ha sett minsta lilla naturligt ut. Det kändes inte så i alla fall.


Louise tog massa fina bilder idag också! Jag hoppas att hon lägger ur några på sin blogg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0