Stuck in the middle

Jag har en vän som är väldigt fin, men inte särskilt bra på att ge vägbeskrivningar. Varken jag eller John visste vilken spårvagn som ledde till bion, så jag ringde Melinda. Hennes svar var "den gula tvåan mot något med ett h i". En ganska klar och enkel beskrivning! Vi hoppar på den, men märker efter ett tag att vi bara kommer längre och längre ut från stan. När vi till slut var helt säkra på att vi hade kommit för långt så hoppade vi av. Då befann vi oss i botaniska trädgården... Efter att ha väntat där ett tag så tog vi den gula tvåan som gick åt det andra hållet, åkte förbi brunnsnånting där vi hoppade på första gången, och fortsatte tre stationer. Sen var vi framme.
När jag skulle hem var det däremot något med h i!
Men jag tycker om dig ändå tjejen!

Kommentarer
Postat av: melinda

hahah (a) jag förgyllde er tripp lite extra :D brunnsnågonting kan jag tala om är brunnsparken, och då hoppade ni på på fel siiida :D eller nått.. Hanna klagade åxå på min vägbeskrivning hem till Michelles kusin david? Förstår ingenting..

2010-10-03 @ 21:36:22
URL: http://melindahellberg.blogg.se/
Postat av: Sarah

Du skulle ringt mig!

2010-10-03 @ 22:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0