Sida mot sida

Såhär gick det till när jag vaknade idag: Halv 6 började Far Away med Nickelback att spelas, precis som vanligt. (Lyckligtvis hade jag även stängt av vibrationen på mobilen innan jag la mig, som annars förstärks tusen gånger av att det ligger på bordet) Jag snoozar och snoozar. Tillslut känns det som att jag har tryckt på knappen 15 gånger, men jag måste ha somnat om och drömt det. Jag gjorde det nämligen inte fler gånger än vanligt. När alarmet gick igång och klockan stod på 05.57 så visste jag att det var dags att gå upp. Och det var inte ens jobbigt! Jag var inte ens minsta lilla död. Bara ganska pigg. Ont i halsen hade jag inte heller. Och håret låg väldigt okej för att nyss ha vaknat.

Det tydde på att det skulle bli en bra dag, vilket det också blev!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0