Det är OK. Inte OK.

Igår var det en såndär kväll som verkligen behövs ibland! Lisa, Louise och Sarah kom hit och myste.
Vi köpte godis och jag grundade regeln "inget godis före maten". Innan maten var färdig var skålen nästan helt tom. Så bra gick det. Men gott var det! Vi fixade iordning lite mat och sen gick vi upp och fyllde på godislagret och köpte saker till fruktsallad, gurka och dip.
På tv:n rullade Remember Me och Sex And The City 2. Många skratt och tårar senare så åkte Sarah hem och vi andra intog mammas och pappas stora säng.
Nu är det bara jag kvar hemma, men snart ska jag bege mig iväg också. Jag ska nämligen möta John i Göteborg för biotittande.
Mysig helg med andra ord!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Godis på helgen är aldrig fel. ;)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-03 @ 19:18:39
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0