But I don't know how

I morse var det bara konstigt... Till att börja med så vaknade jag vid halv 8 och kunde inte somna om alls. Efter nästan en timme så tröttnade jag och fick för mig att leta upp min väldigt gamla dagbok. Fråga mig inte varför, jag ville bara ha den. Jag letade igenom alla lådor den kunde ligga i, och jag fick snilleblixtar hela tiden som sa nya ställen där jag var säker på att den låg. Men nej, ingen utav dom stämde. Bara lögnare allihop! Så jag fick vara utan dagboken, men nyckeln är jag däremot säker på vart den ligger. Användbart...

För övrigt så känner jag mig väldigt snäll idag, för mamma och pappa har dragit iväg till Malmö där dom ska sova på hotell. Och varför är jag snäll för det? Jo, det är nämligen moi som har betalat för det! Jag tyckte att dom förtjänade det med tanke på hur mycket dom ställer upp och så.
Jag hoppas att mina barn också bjuder mig på hotell som julklapp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0