Turkisk yoghurt

Dom här två dagarna i Stockholm så har jag och Lisa varit Take care of it-kompisar. Det har inte riktigt gått som det ska för oss två. Men vi klarade oss fint till slut ändå!
Ett av dom problemen vi stötte på, och antagligen det största, var att vi hade packat konstigt. Ingen av oss hade riktigt tänkt igenom när vi packade. Allt åkte ner i stora väskan. Någon mindre väska fick inte hänga med. Smart när man ska gå omkring på stan massa och så. Ingen orkar ju släpa omkring på en jättestor väska hela tiden. Som tur var hade Lisa fickor på sin jacka som jag fick låna lite. Och så skänkte Frida en 7eleven-påse till mig. Inte så snyggt, men praktiskt.
Vi löste till slut orsaken på problemet. Hon var med Jakob när och packade. Och jag var med Daniel.
Veckans läxa: Packa inte när du är med din pojkvän. Inte går inte bra. Inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0