This ain't a fairy tale

Okej, på fredag ska jag till Alfred på fest. På estetvis såklart! Maskerad alltså. Men jag har ingen som helst aning om vad jag ska vara... Jag har typ inget hemma och hinner inte fixa något heller. Det enda jag har är Tingeling (uteslutet för det var jag förra året), Docka (uteslutet för det var Frida förra året, med min kjol) och Präst (utslutet för jag tänker inte vara präst en sekund till).
Mitt i min desperation hittade jag min underbara prinsessklänning som jag hade när jag var fem! Alldeles rosa och puffig är den! Och ja, jag gjorde det. Jag försökte få på mig den. Helt omöjligt kunde det ju inte vara!? Men ja... armarna passade i alla fall! Men att försöka få in resten av min kropp i den kreationen var dödsdömt. Så nu hänger den på galgen inne i garderoben igen.
Får se om jag kommer på något bra...

Men på estetfesten ska jag i alla fall ha den här, oavsett vilket tema det är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0