Det vi fixar

Dansen igår gick super! Jag tror vi kommer kunna vara med på den andra dansen på avslutningen även fast vi missade dom lektionerna när dom gick igenom den. Vi hade nämligen genomgång av båda danserna vi har gjort hittills. Mycket bra. Mycket bra. Det känns som att dansen är under kontroll igen!


På torsdag åker jag till Stockholm tillsammans med den underbaraste klassen av alla. Det ska bli riktigt roligt! Därför kommer jag att ha en hel del att göra imorgon, och den lilla tid jag har över ska jag ägna åt Daniel eftersom han kommer hit, men kanske att jag hinner skriva något ändå! På torsdag och fredag blir det ju inget i alla fall...
Så om vi inte hörs så får ni ha det så bra, för det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0