To be yourself

Jag tror jag behöver hjälp. Seriös hjälp. Min packning är verkligen inte av normal storlek och jag har inte ens tagit fram allt eftersom en del saker fortfarande ligger i tvätten... Undrar om man kan gå i terapi för det. Det skulle underlätta en hel del!

Än så länge har jag lyckats få fram
~Två shorts och ett par trekvarts typ
~En kjol
~Tre linnen
~Två t-shirtar
~Fem klänningar
~Två leggings och ett par strumpbyxor
~Två ½ bikinis
~Underkläder

Plus dom typ tre linnena och tröjorna i tvätten. För en vecka.
Grejen är att jag själv vet redan nu att jag inte ens kommer använda allt jag har fått fram hittills. Jag vet att nästan hälften kommer få ligga kvar i väskan. Jag fattar ju själv att man inte har nya kläder varje dag bara dom få timmarna man är ute på kvällen liksom. Ändå vill jag ha med mig mer!

Jag kanske borde satsa på den stora väskan istället...

 

 

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0