Sneaking out the door

Jag kan glädja världen med att min kind har bantat ner sig ganska mycket under natten och nu ligger på en nivå som är mer mullig är tjock. Det går åt rätt håll! Jag hoppas verkligen att mitt ansikte väljer en vanlig symetrisk form innan helgen är slut.
Igår fick jag en uppenbarelse! Eller jag insåg en sak. Nästa tand kommer hoppa ur min mun typ två dagar innan midsommarafton. För er som inte tänker hela vägen utan vill ha lite assistans så innebär det att jag kommer ha en tjockiskind på midsommar också. Hur kul är det då...?

Hej allihop! Visst är det fint väder. Det regnade ju lite på midsommar förra året men i år verkar vi klara oss. Va?! Mitt ansikte? Nej, jag har inte gått in i en dörrkarm hemma! Jag träffade Jimmy Neutron på stan förut och han bjöd hem mig på Ben & Jerry's, fast han ljög bara för han förvandlade mig till en Theodore i Alvin och gänget istället! Som tur var rymde jag innan han var klar så det var bara ena kinden som hann förändras.

Glöm inte att kinden är Liten nu jämfört med innan...

Det är en historia som faktiskt skulle funka! Sådär, nu tar jag patent på den och kör med den så fort någon kommenterar mitt ansikte...


Puss<3


Kommentarer
Postat av: Ronja

Hahaha men theodore är ju söt i alla fall :)

2010-05-29 @ 22:22:35
URL: http://melcker.blogg.se/
Postat av: melinda

theodore är sötast!

2010-06-01 @ 17:48:50
URL: http://melindahellbeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0