Långt bort

Helt otroligt. Once in a lifetime. Jag har tid att blogga på morgonen! Jaa, jag har faktiskt en kvart på mig innan jag måste hoppa in i mitt tidsschema igen. Trots att jag har sovmorgon så var jag tvungen att gå upp som vanligt för att hinna duscha och eftersom det inte tar en timme i duschen så kan jag sitta här en liten stund!
Jag laddar för två dagar med väldigt mycket ny, som också ryktas vara väldigt svår, dans. Dels på vanliga dansen idag där det är sista gången innan uppvisningen och eftersom jag inte var där förra måndagen missade jag hela slutet. Enligt Lisa ska det vara grymt svårt...
Och imorn är det dans i skolan och förra veckan fick dom lära sig slutet där också, och så ska vi ha prov på det imorn. Kul att jag kan den då...
Tur att jag tycker dans är bland det bästa som finns! Annars hade jag väl gått under snart.
Aja, ikväll ska jag och Sarah sova hos Lisa och det ska bli mysigt. Har saknat dom två så mycket!


Puss<3


Kommentarer
Postat av: Ronja

När har ni uppvisning? <3 :D

2010-05-17 @ 10:15:53
URL: http://melcker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0