I found you

Dags att slänga in en liten uppdatering kanske?
Jag kan berätta att jag har haft en väldigt härlig vecka vid medelhavet! Jag, som trodde att det skulle vara runt 20-25 grader, fick en glad överraskning när termometern visade 10 grader mer än förväntat. Så det var bara att köpa en ny, starkare solskyddskräm. Michelle har fungerat som min egna solklocka. Hon har sagt till mig när jag måste smörja in mig igen och byta sida för att jag ska slippa matcha tomaterna i den grekiska salladen. Väldigt praktisk sak, dendär!
Jag orkar inte skriva vad vi har gjort, och jag tror inte att någon hade orkat läsa heller. Men jag kan kosta på mig en liten sammanfattning iaf:
~ Sol

~Bad

~ Volley i vattnet

~ Volley på land

~ Ännu mer volley i vattnet

~ Shopping

~ Strandpromenader

~ Trampbåtstrampning
~ Fototagning
~ Flum

En av de bästa resorna jag har gjort!

(får se om jag orkar lägga upp några bilder här, men annars så kommer det på facebook)


Puss<3


Kommentarer
Postat av: melinda

Har saknat er två som faan! Usch helt hopplöst utan er.. Tur att ni är hemma nu <3 Och de där inlägget ska du få veta vem de gäller men vill inte skriva de så att alla kan se :)

2010-05-17 @ 09:13:22
URL: http://melindahellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0