Get down from the treehouse

Busy week framför mig kan man säga! Det började redan igår med massa farande hit och dit till sång och dans och Lisa, som föresten fixade en jättefin matlåda till mig till nationella, den sötnöten. Idag har jag sytt på vidare på mitt paraply till helgen och jag blev precis klar med kjolen. Min gamla syslöjdslärare skulle vart stolt över mig! Imorn ska jag ägna håltimman åt mitt kära paraply igen. Det verkar aldrig ta slut!? På kvällen ska vi till något ställe och marknadsföra Borggårdsfesten i full karaktär. Kladdigt med andra ord... På torsdag ska vi fixa det sista för att på fredagen kika på tvåornas genrep. Kvällen tillbringas på kullenfestivalen och natten spenderas i aulan med braigt folk! Lördag och söndag är Borggårdsfesten äntligen här, vilket innebär att det kommer vara massa roligt!! På måndag är det dansuppvisning med Lisa och Sarah. Riktigt sorgligt faktiskt att lämna det... På tisdag så är det estetkväll med tvåorna och treorna och antagligen så kommer jag sova i aulan då med. MYYS!
Ingen rast och ingen vila.



Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0