Allra bäst

Okej, så det var nog bara en svacka trots allt. Jag kör på ett tag till!! Men jag fattar verkligen inte hur storbloggarna orkar pluppa in typ fyra inlägg om dagen... Bor dom vid datorn eller? Vet inte om jag skulle klara den pressen, att få massa skit om man inte orkar en dag. Nej, jag tänker aldrig bli så stor och låta läsarna styra över min blogg!

Föresten, om det är någon som är sugen på att göra en snygg design åt mig så är det bara att säga till. Jag bjuder på en chokladboll!

Bara för att jag blev så himla ressugen...


Jag höll nästan på att glömma! Jag måste ju dagens kindupdate. Idag kan man skymta en käklinje, det ni! Tänk att jag har haft den där och att den bara har gömt sig i några dagar.  Helt otroligt! Ett tag trodde jag att den hade tagit tåget till Jokkmokk för att aldrig återvända... Men nu har den som sagt en hyfsat normal form, fast färgen kan ju diskuteras... Jag märkte det inte förän i morse, men jag har fått ett blåmärke som är så gult att det borde vara olagligt att kallas för det. Gulmärke passar bättre!
Men imorn tror jag faktiskt att det ser bra ut igen! I alla fall så kommer jag vara mig själv igen på tisdag.
Jag som hade tänkt göra en kort uppdatering...



Puss<3


Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag kan göra en bloggdesign, men helst vill jag att du ska vara med för annars vet jag inte hur jag ska göra ;)

2010-05-31 @ 10:15:11
URL: http://melcker.blogg.se/
Postat av: simone

Vilket häärligt foto :D

2010-05-31 @ 20:33:08
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0