You're out of my life

Äntligen har jag varit så duktig och städat på mitt rum. Det behövdes verkligen! Så skönt när det är gjort. Man borde bara kunna trycka på en knapp och så städas allt och allt blir jätterent. Fast det vore ju ännu bättre om typ Taylor eller Chace kom in och städade åt mig... Det hade vart trevligt!
Hur som helst så lyssnade jag på Nicke och Mojje samtidigt som jag plockade undan så det var inte så tråkigt ändå. Fatta vilka flashbacks man får eller! Dom måste haft väldigt roligt när dom skrev låtarna. Dom är så konstiga, men jag blev så glad när jag hörde dom!
 eller
Vem skulle vara snyggast med en dammsugare i händerna...??


Puss<3


Kommentarer
Postat av: melinda

taylor omg! såg new moon igår o jag smälter varje gång han står i regnet <3

jag måste åxå städa mitt rum om ni ens ska komma in i de på lördag :(

2010-03-09 @ 21:54:39
URL: http://melindahellberg.blogg.se/
Postat av: michelle

BÅDA!!!!!!! fast jag vill ha chace:D

2010-03-11 @ 17:08:40
Postat av: lisa

TAY SÅKLART? NU NÄR JAG HAR GETT DIG TAYLOR SÅ KAN DU JU INTE BARA BYTA UT HONOM? :(

2010-03-11 @ 20:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0