Light up, light up!

Jo! Igår var jag på ansiktbehandling. Jag fick ett presentkort på det när jag fyllde år. När jag äntligen skulle ner så hittade jag naturligtvis inte presentkortet! Varför är jag inte förvånad...? Jag hade det när jag bokade tiden och jag kommer ihåg att jag tog ur det ur väskan när jag kom hem för att jag inte skulle tappa bort det... Smart, eller hur.
Hur som helst så fick jag pallra mig ner på stan i hopp om att det skulle funka ändå. Som tur var gjorde det det! Och jag kan inte beskriva hur otroligt skönt det var att ligga där och bara bli ompysslad, utan att behöva göra något alls! Peeling, ånga och masker. Sen fixade hon mina ögonbryn och sminkade mig. Det var den lättaste foundationen jag har varit med om! Man kände den inte ens på huden. Det var massa bra produkter hon använde. Synd att det ska vara så dyrt bara!

Sen när jag kom hem och skulle ta fram min mp3 så hittar jag såklart presentkortet det första jag gör! Så jag ska snart ner på stan och lämna in det.

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0