I gotta give it

Snart ska jag agera journalist för jag har bokat in en intervju med min farfar. Ska fråga honom massa om 50- till 70-talet. Visst låter det intressant...? Vi får väl se hur det går. Fika är i alla fall garanterat!!
På vägen hem ska jag stanna på PA:s och köpa lite inför ikväll. Då samlas äntligen hela gänget igen! Vi har nog inte setts alla fyra samtidigt sen skolavslutningen... Hur som helst så ska vi sitta framför tv:n med telefonerna och rösta gärnet på Timoteij! Eller dom flesta av oss...



Puss<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha jag älskar bildvalet :D:D

Men vad ska du köpa tills ikväll? ;)

2010-03-13 @ 14:44:52
Postat av: Ronja

Oj det var Ronja som skrev förra ;)

2010-03-13 @ 14:45:21
Postat av: f

sv: jag har köpt kyckling och pommes som vi ska fixa ikväll istället för pizza. Hoppas det är okej :)

2010-03-13 @ 15:50:06
URL: http://followyourdream.blogg.se/
Postat av: melinda

ni betyder! <3 o kyss på bilden asså ;)

2010-03-14 @ 01:40:34
URL: http://melindahellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0