En droppe regn

  
Jag börjar fundera på om mina blommor har tappat livsgnistan... Man tycker ju att dom borde klara sig själva. I alla fall lite. Det är dom törstigaste jag någonsin har varit med om. Jag borde gå till kommunen och be om blombidrag. Vatten är ju faktiskt inte heeelt gratis, eller...? Äh, kranen kostar ju!
Sen tar det av min värdefulla pluggtid också. Om jag hade varit duktig och vattnat dom så hade ju mitt liv bara bestått av vattning och slösa tid framför datan. Vad hade det vart för liv, liksom??
Tacka vet jag kaktusar!


Puss<3

Kommentarer
Postat av: melinda

snart kommer polisen o knackar på våra dörrar o anklagar oss för blom mord..

När jag kommer ut ska jag ha kaktusar, riktiga hårdingar!

2010-03-21 @ 12:56:03
URL: http://melindahellberg.blogg.se/
Postat av: m

snart kommer polisen o knackar på våra dörrar o anklagar oss för blom mord..

2010-03-21 @ 12:57:12
URL: http://melindahellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0