Du ger mig mod

Jag har fallit pladask för Magnus Weideskog. Han är verkligen hur bra som helst och hans texter... Åååh, säger jag bara!

Jag ska göra en lista över saker jag vill göra innan jag dör. Jag har tänkt på det hur länge som helst, flera år, men jag har aldrig tagit tag i det. Egentligen vore det kanske bättre att satsa på att bli klar med allt innan 30 år, men fatta vilken stres det skulle bli... långt är det ju inte kvar dit ändå. Att ta det vid 40 känns ju väldigt onödigt. Då har man ju redan 40-årskris och då tror jag att jag klarar mig utan att ha en hel lista full med saker som jag ännu inte har gjort. Nej, jag satsar på att ha bockat av allt innan jag dör.
Låter väldigt bra tycker jag.


Puss<3

Kommentarer
Postat av: melinda

jag har en sån lista o den är huuur lång som helst :P

2010-03-19 @ 17:45:06
URL: http://melindahellberg.blogg.se/
Postat av: Ronja :D

Sv: Läs ett tidigare inlägg ;)

2010-03-20 @ 17:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0