All you need to know

Imorn är det en såndär dag då man bara älskar att man går estet. Så är det för mig i alla fall. Det är en såndär dag som vi hittar på någonting allihopa! Efter skolan har jag hört talas om att vi ska leka tillsammans med tvåorna och treorna. Oavsett vad vi gör så kommer det säkert bli väldigt trevligt. Sen ska vi iväg och äta pizza. Moi och Lisa ska dela på en vesuvio men pommesfrites. Gottgottigottgott!! Tillslut når vi kvällens mål, dansföreställningen. Dom ska tydligen vara väldigt duktiga så det kommer nog bli bra! Och eftersom jag inte kommer hem på kvällen så ska jag antagligen sova hos Lisa. Myys!

Copyright á la John Norell



Puss<3


Kommentarer
Postat av: lisafisa

aaah, mysmys <3

bilden är ju för go ;)

2010-03-24 @ 20:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0