Dagens konstigaste

Jag kanske borde följa rubriken lite mer eftersom jag än en gång kommer ta något konstigt som hände under gårdagen... Men konstigt som konstigt!
Jag och Erik var uppe på berget och hade picknick, vilket för övrigt var väldigt trevligt. Vi konstaterade att det fanns väldigt mycket som var konstigt där uppe, men värst av allt och alla var nog de två frisbeegolfspelarna som strövade runt vid oss. Vi hade lyckats slå ner oss precis där ett hål/korg/nät (vi kom aldrig fram till vad det kallas...) började. Jag tyckte inte att det gjorde något, för hur många spelar frisbeegolf egentligen?? Men uppenbarligen var det ganska många...
Hur som helst så var dom här två killarna dom mest... speciella. Den ena, som var den mest proffsiga, var jättelång och biff! Snaggat hade han också och så tog han på sig ett linne när det blev lite kallare.
Den andra däremot var kort, spinkig och jag tror inte att han var så bra... Han hade härmat den andra genom att också snagga sig, men antagligen hade rakapparaten gått sönder eller så ångrade han sig efter ett tag. Jag vet inte hur motiveringen lyder till hans frisyrval, men han hade i alla fall låtit luggen vara kvar. Jag och Erik konstaterade ganska snabbt att vi inte var så avundsjuka... Varför skrev jag en så onödig detalj om att den stora killen tog på sig ett linne då? Jo, det var så att den lilla killen tog på sig en tjocktröja när det blev kallt och det gjorde ju inte att han såg större ut direkt...
Nej, nu känner jag mig väldigt taskig mot killarna! Dom är säkert jättetrevliga, men de såg så olika ut...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0