Två är lika med noll

Jag skrev en hel del om vad jag hade gjort i helgen och tyckte själv att hoppet för att det skulle bli ganska så snyggt, men sen försvann bara allt. Av viss erfarenhet så vet jag att det inte alls skulle bli lika bra om jag försökte skriva om. Dessutom orkar jag inte heller, men jag tar det kort istället.
I fredags var jag och Michelle hos Ronja och såg på film och åt glass!
Igår så åkte jag, Lisa och Sarah till Louise i Vara och fixade oss. Sen bar det av till en förfest och vi anlände till Björn Rosenström på ett traktorflak! En spännande upplevelse. Det var i alla fall väldigt roligt att äntligen få dansa loss med tjejerna igen!
Idag när vi vaknade så hade Louise gått upp tidigare och gjort pastasallad som vi skulle ha med oss till badet. Väldigt imponerande! Som ni förstår så åkte vi ju och badade. Och solade. Och brände oss. I alla fall en del av oss (jag är inräknad). Efter en evighets resa så var jag hemma i Falköping igen, och ja... Nu sitter jag här!
Imrogon börjar jag inte förän 1 så jag ska passa på att klippa mig innan det. Nice!



Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0