Tried real hard

Igår fick jag reda på att det ska komma en femte Twilightbok. Jag visste inte vad den handlade om eller hur den skulle se ut. Men jag drömde om den! Det var typ en parallell bok till Eclipse och jag såg liksom tv-reklamen för den. Jag kommer inte ihåg själva handlingen, men aja. Det sjuka var att jag såg omslaget, och nu när jag skulle gå in på blogg.se så är det en bild på det riktiga omslaget. DET ÄR SAMMA!! Stört? JA!?
Den handlar om de nyfödda så den handlar ju inte det jag drömde, men det kanske bara var bra. Det är redan tillräckligt weird!


Hallå, nu när jag kollade lite närmare på omslaget så står det ju an eclipse novella! Hur konstigt är det?!?

Och nej, det är ingen deja vu!
(Det här måste betyda att jag är ämnad för Jacob!)

 

Puss<3


Kommentarer
Postat av: mtina

sv - härligt, den är fin! :)

2010-06-03 @ 21:30:35
URL: http://mtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0