'Til you're ready to fall

Äntligen är jag klar med korrektursläsningen på den första texten!! Nu måste jag bara rätta till alla felen som jag har lyckats göra, sen kan jag gå vidare till nästa.
På en av mina egenutnämda minipauser (om man nu kan säga så) så skrev jag av mig lite till Michelle. Så om du läser detta, A LETTER IS ON ITS WAY!!  Eller ja, så fort jag har postat det...
Jag kan ju även meddela att jag var hos tandläkaren förut och där hittade jag minsann en beundrare. Vi har inte pratat med varandra än men han rullade en traktor mot mig så jag känner verkligen att det är något speciellt mellan oss! Visserligen verkade han väldigt förtjust i fönstret som jag antar beror på att den var som en spegel, men det får jag väl leva med... Fast med lite närmare eftertanke så blir det kanske inte vi ändå, eftersom han storasyster som var typ 7 var för överbeskyddande...

Saknar mina flickor!


Kommentarer
Postat av: louise j

jag saknar dig :( lek med miiiiiiiiiiig!!! <3

2010-06-21 @ 18:48:38
Postat av: melinda

bläää saknar dig med :( TAGGA ECLIIIIIIPSEEEEEEE :D:D:D:D

2010-06-21 @ 22:03:19
URL: http://melindahellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0