Speciellt ikväll

I julas fick jag en julklapp från mormor som jag inte riktigt förstod mig på. Jag hade ingen aning om vad det var, men efter en liten förklaring såg jag ljuset av förståelsetunneln! Det var klisterlappar som man sätter på naglarna och funkar som nagellack. Spännande tyckte jag!
Det var inte förän igår som jag tog tag i mitt klisterlappsnagellacksliv. Jag och mamma satt där och kollade storlekar och klistrade, och efter mycket mycket mycket pill så fick i till slut till det! Det blev faktiskt ganska snygggt! Så nu har jag runt två veckors rosaskimrande naglar framför mig!

Det fnns sånna med fransk manikyr också och ja, jag vill ha det!

 

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0