Du var bara min

När man ska hitta något att ta på sig så känns det inte som att man har några kläder alls! Eller jo... Men inget snyggt liksom. Man har tröttnat på allt. Men så fort man ska iväg någonstans och måste packa så vill man helt plötsligt ha med sig hela garderoben! Så är det för mig i alla fall.

Jag håller på och packar inför våra fyra veckor i båten. Inte helt enkelt måste jag säga! Allt ska med!!  Ni vet det där stadiet när man räknar hur många klänningar och tröjor man tar med sig för att det ska bli lagom? Det försökte jag mig inte ens på... Så nu sitter jag i en säng full med kläder och vet inte riktigt om jag ska våga öppna dörren så att resten av famlijen får se min hemska sanning... Ändå har jag lämnat en del saker jag vill ha med mig i garderoben!

Snart ska jag och min kära hamsterkind (nej, jag klarade mig inte ifrån den ändå...) åka till Louise, för ikväll ska vi till Vedum av alla ställen i världen!? Det kommer nog bli väldigt trevligt! Imorn så åker jag till båten direkt på morgonen, så om jag inte fjäskar massa för pappa så kommer detta bli mitt sista inlägg på ett tag... Eller i alla fall tills på tisdag för då är jag back in town en stund.

John Norells bild ofc

Helt otroligt!! Både mamma och pappa kom in hit nyss och ingen av dom kom med klagomål! Dom kanske inte var så förvånade... Ska jag någonsin lära mig det där med att packa lätt...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0