Dagens konstigaste

Eller ja, lördagens konstigaste egentligen... Men om ni inte säger något till någon, så ska jag göra mitt bästa för att inte göra det heller!
Anyway. Vi var hos mormor och morfar och hälsade på i deras husvagn när vi ändå var på kusten, och dom är precis som dom flesta pensionärer är tror jag... Dom letar i alla fall igenom alla affärer och provar nya saker hela tiden och häromdagen hade dom lyckats hitta.... Ja, vad tror ni det kan vara för något? Jag kan säga att dom hittade den roligaste korven som finns, nämligen kulkorv!! Det var som om man hade klippt av ändarna på korven och klistrat fast dom så att det blev små kulor bara. Om någon undrar om det var lockande så kommer svaret här: Nej! Jag som redan helst undviker avlång korv står helst över dom nya formerna också...


Tempting...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0