Told you I'd be here forever

I morse vet jag inte vad det var med mig... Jag ville gå upp och visste at jag var tvungen, men jag hade inte tillräckligt med beslutsamhet för att ändå göra det. Istället somnade jag om i fem minuter hela tiden och började drömma massa konstiga saker! En gång drömde jag att jag skulle göra mig iordning och gå och lägga mig. Då fick jag värsta ångesten för jag trodde att jag hade sovit bort hela dagen. "Nej, nu måste jag gå upp!" Men det gick verkligen inte!! Jag förstår inte vad som hade hänt med mig... Till min räddning så ringde pappa och eftersom jag var ensam hemma så var jag tvungen att gå upp pch svara. Tur det!!
Nu ska jag fortsätta min dag, vaken.


Puss<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0