Spread our wings and fly

Nu skulle jag vara duktig och börja med historian tänkte jag. Nej, det spelar ingen roll att jag skulle börjat för en timma sen, igår, en vecka sen, i tid. Jag tog i alla fall orken till mig och tänkte börja skriva ner svaren till alla tusen frågor.
*BANG* Åh, vad det var? Nej, nej, ni kan vara lugna. Det var inget farligt. Bara det att jag kom på att jag fortfarande inte har Word på min återupplivna dator Inger... Happ. Det var ju roligt...
Som tur var lyckades jag ändå öppna dokumentet med alla frågor, vilket gjorde att jag fick upp ett tillfälligt Word, men det ser helt annorlunda ut! Kan dom inte bara ha kvar den gamla?!

Vi kan ju låtsas att det är min fina printscreenade bild här men dom funkar aldrig i bloggen...


Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0