I'm still here

Om ni letar efter något underhållande så kan ni ju alltid lyssna när min syster pratar på om sina pojkvänner! Hon gjorde det för en stund sen. Just nu verkar hon bara vara ihop men en  kille. Hon var ihop med en annan samtidigt, men dom berättade inte det för någon eftersom dom tyckte att det skulle bli jobbigt. Inte för att alla skulle veta att hon var ihop med två, det är helt normalt i deras klass. Eftersom ingen vet om det så tror hon att han har glömt av att dom är ihop...!?
Sen kom hon också fram till att det oftast är hon som frågar chans, men också att det oftast är hon som gör slut.
En fin tanke/idé (bestäm själv vad du tycker passar bäst) hon har är att enligt henne så är det så att om två personer är kära i varandra så är dom automatiskt ihop. Inget krångel med att fråga chans alltså!
Det är tydligen också så att om en person är kär i en annan så är den ihop med den personen även om den andra varken är kär elle ihop med den. Smidigt va?!
En sista sak jag har fått lära mig är att man flera gånger under den tiden man är ihop måste fortsäta fråga chans på den personen. Antar att det är för att försäkra mig om att man fortfarande är ihop...

Hahahah den ungen är underbar!<3


Puss<3


Kommentarer
Postat av: melinda

tänk om de kunde va så enkelt :D

2010-01-26 @ 21:24:02
URL: http://melindahellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0