If you just knew how hard it is for me

Jag har så mycket att göra idag. Är så fruktansvärt stressad och känner paniken som sitter fastklistrad på mig hela tiden. Och ändå sitter jag här...!
Jag ska:
~ Öva på sångläxan
~ Öva på teaterläxan
~ Fylla i och posta anmälningen till dansen
~ Få lite ordning på rummet
~ Tvingas med ut och gå i utbyte mot två Twix...

Inte så mycket kanske, men det vore en helt annan sak om det var saker man verkligen kunde bocka av, som anmälningen och städningen. Men när det gäller att man ska öva in saker som ska sitta bra och faktiskt funka så tar det ju lite längre tid. Skulle ha börjat för flera dagar sen... Dessutom så har jag Richards historia som jag inte har hunnit ta tag i än. Måste börja med det nästa vecka!

Nej, nu kanske jag ska börja bocka av lite då... Jag sitter fortfarande i sängen och gör ingenting. Men det är skönt det också!

Jo! En till sak jag måste lägga till på listan:
~ Beställa kläder från H&M
Hittade massa snyggt till sommaren där och jag vill ha sommar nu! Gött att drömma sig iväg lite...


Puss<3

Kommentarer
Postat av: melinda

sommar o båten <3

2010-01-24 @ 14:45:48
URL: http://melindahellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0