I will be with you everyday

Att dans är en av dom bästa saker som finns visste jag redan, men att det kan vara så underbart trodde jag inte. Igår fastnade jag helt för Rn'B. Föll pladask *BOOM*. Så grymt  roligt var det!! Man släpper allt och koncentrerar sig bara på dansen.
Bra saker med dans:
~ Bra träning
~ Bättre självförtroende
~ Man känner sig snyggare
~ Man blir glad

Säkert massa mer också, men jag ville mest förmedla hur otroligt positivt dans påverkar en! Lätt att jag och Sarah ska börja det, och hoppas att vi får med oss Louise och Lisa också!

Puss<3

Fortfarande bildlöst eftersom jag inte har kvar några bilder på min kära Ingvor, men ska fylla på så gott jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0