A long, long time ago

Igår var jag riktigt stolt över mig själv! Jag åkte pulka, vilket är det första jag har gjort ute sen snön kom, förutom att gå då... Men självklart var det inte jag som tog initiativet. SUPRISED?! Nej, deklart att ni inte är. Så jag vill tacka Ronja för en trevlig eftermiddag!!

MEN... Idag kom straffet. Bara för att jag var så duktig och nöjd och stolt och faktiskt gjorde något så blev jag sjuk. Har ont i kroppen också, men jag hoppas att det bara är jag som inbillar mig! Influensa?? NEJ, TACK!!
Tack vare underbara Ronja så kom jag till stan idag i alla fall. Även om jag gick hem ganska snabbt. Så nu har jag kollat på massa bra filmer och tänkte fortsätta med det!



Puss<3

Kommentarer
Postat av: Ronja

Krya på dig din lilla söta sjukling<3 :)

2010-01-05 @ 11:37:24
Postat av: lisa

starkt gjort! :D

2010-01-05 @ 22:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0