You´re the one thing that remains

Hatten av och stående ovationer till min nya mascara! Det är den bästa jag har varit med om. Ger lika mycket volym som min förra False Lash Effect. Den gamla var helt vattenfast så när sminkborttagningsmedlet tog slut så ville inte mina ögonfransar hänga kvar längre så dom gick av och skit. Men den jag har nu, Kanebo Sensai, är helt vattenfast fram till 38 grader och då behöver man bara vatten, inget medel, för att tvätta bort den! Dessutom kladdar den inte när man ska ta bort den, utan den är fortfarande fast liksom. Den lossnar typ i hela bitar. Så då slipper man kladdet i hela anisktet!
Ja, jag är nöjd.


Puss<3

Kommentarer
Postat av: Ronja :D

Oooh jag behöver en ny, vart hittade du den? :D

2010-02-27 @ 19:27:44
Postat av: f

sv: jag fick den av mamma men har för mig att den finns på kicks :D

2010-02-28 @ 13:09:48
URL: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0