Entertain us

Igår var dagen som började i en katasfrof men slutade grymt!

Ja, början vet ni ju redan om ni har läst mitt förra inlägg... När jag väl kom på bussen så tog det massa tid innan bussen åkte. Tick-Tack, Tick-Tack. Blev bara surare och surare och i min frustration bildades det konstiga sms...
Kom fram til skolan tillslut och då var det engelska"prov" som egentligen var en ganska lätt test. Björn som inte ville rätta sa att vi skulle rätta varandras. Eftersom vi gjorde den uppoffringen att låta någon annan kolla på vårt prov så överraskade han oss med att bjuda på fika nere i caféterian, plus att vi fick sluta typ 20 minuter tidigare! Åh vad glad jag blev!

Efter skolan åkte vi, det vill säga jag, Louise, Lisa, Sarah, Emanuel, Frida, John och Michelle till Vara för att hamna hos John. Där blev det pizza, tårta och förfest. Kul Kul Kul!! Sen begav vi oss till Kronan. Hahah, de var så sjukt trångt därinne! När det stängde så gick vi tillbaka till John ett tag innan några av oss tryckte in oss i en bil och åkte hem till Louise för att sova. Det var så skönt!

Jag hoppas verkligen att John kan skicka bilderna snart!



Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0