Boom Boom Boom

Mitt busskort lekte kurragömma med mig för ganska så exakt 45 minuter sen. Och det vann... Roligt eller hur...? Jag hade packat ner alla mina grejor och kämpat med att få ihop väskan, tog med mig mobilen och skyndade ut så fort jag kunde för att inte komma försent! Men när jag hade gått i typ en minut så märkte jag att jag inte höll i busskortet, som jag var helt säker på att jag hade fått med mig ut!? Ringde hem men mamma hittade det inte så jag tänkte att jag hade tappat det på vägen så jag fick gå hem igen, sökandes på marken... Låg det någonstans därute? Nej detklart att det inte gjorde! Varför skulle det gömma sig där? Där är det bara kallt och man kan bli förkyld...
När jag kom hem så var det bara att letaletaleta!! Tillslut hittar jag det på nattduksbordet..!? Måste ha lagt det där när jag tog på mig halsbandet eller något... Hur som helst så missade jag i alla fall bussen och ingen hade tid att köra mig, så här ligger jag på golvet och ska snart göra ett nytt försök med att komma till skolan.
Wish me luck!!


Ikväll blir det Kronan med unerbaringar för att fira Lisa som fyller år idag! Grattis!!<3



Puss<3

Kommentarer
Postat av: prinsessan

du kunde ju bara bett mig, så kunde min chaufför kommit och hämtat dig? nästa gång då flisan :)

du är en riktig underbaring <3

2010-02-07 @ 18:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0