Watching you kiss her

Jag måste lära mig att komma ihåg vad som bestäms och inte! Jag kan verkligen inte komma ihåg om jag skulle dra med mig min syster upp till farmor och farfar och äta idag... Vi brukar göra det, men dom åker iväg imorgon så dom packar väl. Dom vet att jag i stort sett alltid kommer sent (SKÄRPNING PÅ DEN PUNKTEN OCKSÅ!) men dom borde väl ha ringt nu om dom väntar på oss? Jag kan inte med att ringa upp och fråga heller för då kommer dom säkert laga mat bara för att jag frågar och då hinner dom inte med allt dom ska göra!
För min del så klarar jag mig utan lunch för jag ska ändå möta Jossan på stan om en halvtimma och fika, så då kan jag ju köpa mat där. Men Melina däremot... Nej, jag får nog ställa mig och laga något åt den lilla människan nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0