If I never knew you

Japp, jag har varit ganska död här dom senaste dagarna, jag vet! Men jag har varit så fruktansvärt trött. Helt sjukt! Så fort jag har kommit hem så har jag bara velat gå och lägga mig. Att gå upp kvart i 6 varje morgon är inte min grej...
Men gårdagens skoldag var definitivt värd det! Först hade vi två teaterlektioner, som jag och dom andra i kostymgruppen spenderade i kostymbunkern. Det är spännande att gå omkring där bland alla kläder och leta rätt på det som skulle funka bäst till dom olika karaktärerna! Vi har fått reda på våra roller av manusgruppen nu och ja, vad ska jag säga? Det lär bli en extrem utmaning för mig! Men det ska bli väldigt roligt och jag hoppas att jag klarar av det!
Efter våra teaterlektioner så hade vi röst och rörelse, så det var dans som gällde. Vi fick dansa salsa! Vi gjorde det en gång förra året också och det är verkligen roligt, så prova det!!
Att det var idrott och engelska efter allt det roliga är såklart ett litet minus... Det funkar ju, men det hade funkat bättre utan! Dessutom har vi fått en ny idrottslärare, och det första hon sa var typ "Jag tycker inte om att prata så mycket, och jag gillar inte när eleverna pratar heller" med någon väldigt konstig brytning. Vi konstaterade snabbt att hon hade fått ta hand om fel klass och att hon kommer hata oss... Och det tog kanske 20 minuter innan vi fick det bekräftat. Hon tycker verkligen inte om oss. Förhopppningsvis så leder det till att vi får tillbaka våran underbara Nellan! Det hade varit bättre.

Nu ska jag se till att rensa i min garderob lite! Mycket nödvändigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0