This feeling

Jag har haft en superdag! Det var så härligt att få träffa alla underbaringar igen! Och det var verkligen spännande att få se alla nya små nyfikna ettor. Jag kommer så väl ihåg hur det kändes för mig första dagen... Sjutusen nya namn och namn att försökta memorera så snabbt som möjligt för att inte verka efterbliven... Hahah nej, riktigt så dramatiskt var det kanske inte! Men nervöst var det i alla fall!!
Jag tror minsann att det kommer bli ett väldigt bra år, både för oss gamlingar och nykomlingarna!
Efter den så otroligt lärorika skoldagen så mötte jag Erik för en liten fika. Det var en mycket trevlig stund, fram tills ett av barnen som cirkulerade i rummet fick för sig att det vore roligt att skrika sådär underbart som barn kan göra... Men trots det så var det en väldigt bra eftermiddag!
Nu är jag så trött man kan bli typ. Jag skulle inte bli förvånad om jag somnade här, mitt på golvet (jag<3mitt golv) Men jag har lite annat jag måste göra först så det får vänta.
Kolla Richards uppgift. Äta. Duscha. Sen får jag sovaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0