Thinking back

Jag kikade in på skolans hemsida igen för att se om dom hade kommit någonstans med schemat än. Det hade dom! Nu är teatern och så där också. Som det ser ut just nu så kommer vi ha teater nästan hela tisdagarna och fredagarna (jag antar att EOS innebär estetisk orientering?). Dessutom kommer vi att ha teater varje dag! Visst, vi går till 15.20 alla dagar, men det är ändå helt okej!
Det är synd bara att dom inte har lagt upp dom personliga schemana... schemanen... Vad säger man?! Sen kommer det ju ändras en hel del också, men som det ser ut just nu så är det okej!
Det är bara några dagar kvar nu. Jag ser verkligen fram emot att få komma tillbaka till skolan! (Förstår ni ens hur bra min underbara klass är?!)

Dom lektionerna som jag så vackert har paintat rosa kryss på är alla våra teaterlektioner! Lite fler än dom två vi hade förra året...

Kommentarer
Postat av: Ida

Men alla teaterlektioner är inte era ;) vi dansare har ju iaf en :D tror det är en av EOS:arna

2010-08-21 @ 21:05:40
URL: http://enblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0