Just go ahead

Det blir ingen tjejmil för mig och min kära moder. Vi skulle vara där hela den helgen, men det fanns inte hotellrum alla dagar. Dessutom så har ingen av oss tränat särskilt duktigt heller. Det känns verkligen som att något har lättat från mig! Nu behöver jag inte den där dumma ångesten och rösten som ekar i huvudet. "Du borde verkligen åka upp till berget och springa nu. Du kommer inte klara det annars. Du försöker ju inte ens"
Så huvudstaden får klara sig i några månader till utan mig. Men vinter så kommer jag och alla mina små kycklingar (estetisarna) och invaderar Dramaten och andra spännande ställen!

En annan sak som är super med att jag är hemma den helgen är ju att jag kan vara med på dansdagen ändå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0