I want to let you know

Jag är faktiskt ganska så stolt över mig själv just nu. Jag gjorde något väldigt modigt igår. Något som jag aldrig trodde att jag skulle våga.
Jag och Ronja satt i hennes soffa igår kväll och kramade varsinn kudde. I dvdspelaren snurrade Paranormal Activity. Ska jag vara ärlig så såg jag inte särskilt mycket mot slutet... Jag satt mest gömd bakom kudden, blundade och höll för ögonen. Om Lena och Juha visste hur mycket jag offrade mig för teatern den stunden alltså!! När filmen äntligen hade nått sitt slut så gick jag hem ganska så fort så att det inte hann bli ännu mörkare. I mobilen fanns Louise hela vägen hem. Det kändes bra.

Kul att komma hem till ett kolsvart och tomt hus sen... När jag dessutom vet att det spökar här så blir jag ju inte lugnare heller! Men vet ni vad? Jag klarade mig faktiskt igenom att sova helt själv hemma efter att ha sett en skräckfilm!! Inga läskiga drömmar heller! Eller ja... inget som berodde på filmen i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0