It's me, remember?

HAHAHAH asså Michelle Kallin... Vi vet alla att hon har sina stunder som hon har lite otur när hon tänker. Idag var inget undantag;
Jag sitter på bussen och håller en plats åt henne. När vi stannar vid MoP så ser jag att hon går på, men när hon kommer fram till mig så säger hon "Kom, så sätter vi oss längre bak". Hon skulle sitta med Moa och det var så fullt så jag märkte att jag skulle få sitta med någon som jag inte kände i så fall, så jag sa till henne att jag satt kvar på min plats istället.
När vi precis ska åka från tågstationen i stan (typ alla går ju av där så det var nästan inga på bussen) så får jag ett sms från Michelle " Eh kan vi va idag? Tills nån kan hämta mig? Fast jag måste plugga men går det bra eller?:) ring mig dirr". Jag fattade inte vad hon höll på med. Hon satt ju typ tre meter från mig!? Så jag gick bak till henne och hon såg Väldigt förvånad ut! När jag satte mig brevid henne och frågade vad hon menade så sa hon att hon inte visste att jag satt på bussen. Hahahaha!! Allvarligt! "Men du pratade ju till och med med mig!" Men det kom hon tydligen inte ihåg. Hmm... Ska jag ta med henne för att kolla upp minnet eller om dagdrömmandet...? Kanske är bäst att jag kollar båda.

Ingen får missförstå mig! Jag är inte sur på henne eller något för det. Jag tror jag börjar bli van...


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



Puss<33

Kommentarer
Postat av: michelle

ahhahaha asså fan jag jag blev förvånad när du helt plötsligt står framför mig medan jag väntar på savr eller xD

2009-09-13 @ 14:29:11
URL: http://michellekallin.blogg.se/
Postat av: Anonym

ahhahaha asså fan jag jag blev förvånad när du helt plötsligt står framför mig medan jag väntar på savr eller xD

2009-09-13 @ 14:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0