My head is full of sugar

Av kvällens erfarenheter så rekomenderar jag inte folk att dricka outspädd Soda-streamgrejs. Egentligen ska man blanda ut det lika mycket som saft, men ibland så kan man missa att någon har tänkt att vara snäll och fixa dricka åt en. Då blir man lite glad att man hade kvar något i glaset eftersom man trodde att det var tomt. Man drar i sig allt (inte alls mycket) på en gång. Först märker man ingenting, men sen ser man sin snälla kompis blick och till slut känner man smaken och inser vad det var man drack...
Sockret går direkt upp till hjärnan. Jag lovar er!!! Jag kunde inte sluta skratta som en idiot på minst tio minuter! Och jag menar, det var ju inte ens kul. Eller jo, lite kul, men inte alls så kul som jag tyckte att det var just då. Jag tycker synd om Michelle som var tvungen att stå ut med mig den stunden (även fast hon skrattade nästan lika mycket). Jag har förlängt mitt liv med flera år!!

Om ni letar efter en sockerkick så är det absolut värt att prova!







Puss<3<3

Kommentarer
Postat av: Michelle

hahahahhaha xD <3 vi kan ha så kul du och jag xD

2009-09-13 @ 14:27:29
Postat av: Gittiiiiiiiiiiiiiis

Haha de ska jag prova :D Blir Olins av föresten? :)<33

2009-09-15 @ 16:54:34
URL: http://melindahellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0