HJÄLP!! Fisken drunknar!

Studiedag idag= gött!!
Åkte till bästa Michelle igår efter skolan. Skulle hyrt film men det var inte öppet så vi fick klara oss med det vi hade. Jag, Michelle, Cissi och Ragnar lagade mat och fixade kladdkaka. Vääääldigt gott blev det!! Efter det så gick jag och Michelle och mötte Emanuel. Vi gick ut till lekstugan och kollade på The island. Den var bra och det var mysigt! Jag satt själv i deras kök medan hon körde hem Emanuel och då kan jag säga att jag var rädd! Det blåste jättemycket ute och var mörkt typ överallt och sen började det låta konstigt vid en vägg... Men aja, jag överlevde och hon kom hem ganska fort ändå.

I morse låg vi kvar lääänge innan vi gick upp och åt frukost för att sen kolla på Sandor/slash/Ida. När den var slut gjorde vi typ ingenting... Vi bara prata och sov typ. Riktigt gött!
Vi lagade mat och fortsatte att göra nada. Sen kom Sebbe och vi kollade på en till film, Final call. Jag missade slutet eftersom pappa kom och hämtade mig så ja får se det någon annan gång istället.

Nu ska jag kolla vad som finns på tvn och sen ska jag sova och drömma om... jaa, Lisa vet vad!


Puss<3

Kommentarer
Postat av: michelle

haha fisken drunknar x)

2009-09-26 @ 14:30:09
Postat av: Lisa

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA :'D

det du drömmer om är ju bara helt underbart! <3 :)

2009-09-27 @ 12:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0