I've been confused

Allvarligt, vad är det för fel på mej och min hals?! Har varit förkyld nu i helgen, men det är påväg att bli bättre, som tur är. Jag är väldigt glad över att jag inte behövde bli så hes som jag brukar bli! Men bara för att jag kan prata så betyder inte det att jag kan sjunga och jag kommer antagligen inte kunna det på några veckor...
Det är verkligen så, att så fort jag behöver ha en bra röst så sviker den! Men så fort sånglektionen är inställd så funkar den såklart som den ska. Blir så trött på det!
Nu ska jag verkligen försöka bli helt frisk och sen ska jag ta så bra hand om min hals som jag kan!



Ps. Es är dom bästa<3



puss<3

Kommentarer
Postat av: michelle

vi vill ursäkta alla läsare om att en del av informationen i detta blogginlägg är fel. rättelse:

moppare är bäst!!!!!!!!!!<3 ps. es är näst bäst. ds

2009-09-28 @ 19:47:48
Postat av: pappas lilla flicka

Es äger <3. oj vad söt jag är på kortet ;p

2009-09-29 @ 18:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0