Kioskvältare

Åh vad jag är bra på det här! *inte alls ironisk...*

Har inte haft tid eller så har jag glömt, men när jag har haft tid så hänger sej sidan bara. Nån kanske borde plocka upp bloggen från deppet... Hahah, nej det var dåligt. Men jag har ju dålig humor så de kanske funkar ändå...

Än så länge den här veckan så har jag både kallats dansare och MoPare. Dansare tar man ju såklart som en komplimang (behöver jag ens förklara varför...?), men hur tar man det här med MoPare då? Jag menar, han har ju inte hört nåt så det har ju inte något att göra med att han tycker jag är bra. Antagligen är det för att jag är med Michelle typ hela tiden men ändå liksom. Är det bra att bli tagen för en MoPare, eller är det liksom ingenting?
Hmm... Antagligen ingenting, men aja. Hahah


Måste bara säga att mina underbara vänner gör allting så bra! Massa kärlek på dom!<3



Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0