Discofralla

Dagen har varit både bra och dålig, men det bra väger upp det som var dåligt antar jag.
Började med att jag försov mej och inte vaknade förän 6.20 och då var det bråttom! Så Michelle, nu har jag provat din tid och det funkade inte. Sådeså!
När jag kom till skolan så var det teater som gällde! Fick reda på massa om Spökvandringen och fick öva på våra roller. Asså är det meningen att jag och Lisa ska kunna gå som zombies och stirra varandra i ögonen utan att börja flabba?! Kommer bli grymt bra i alla fall! Det är verkligen jättetråkigt att jag inte kan vara med, men ni andra får inte missa det!! (23 och 24 oktober)
Av någon konstig anledning så fick jag lust att åka till Skövde efter skolan så det var bara att hoppa på bussen med Frida. Tänkte ta tåget hem med Ronja och Jossan men dom slutade så sent så jag hängde med Emma till Tidaholm istället och tog bussen hem därifrån. Trevligt trevligt!
Nu ska jag äta och sen åker jag nog till Ronja och kollar på film med Jossan.


Puss<3


Kommentarer
Postat av: Ronja

Det var mysigt <33

2009-10-05 @ 13:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0