Mästerkocken i nattlinne

Jag är inte bra på att laga mat och sånt och det vet jag. Lita på mej! Men förut blev jag väldigt sugen på chokladpudding och jag tänkte glatt att det är ju faktiskt något jag kan göra! Jag börjar leta som en idiot i skåpet och börjar bli rädd att pulvret är slut och precis när jag börjar förlora hoppet så hittar jag det där!
Hoppelihopp bort till kylskåpet för att ta fram mjölken. Och mått, vem behöver det?!
Baka baka liten chokladpudding... och skjuts in i kylen!

Aja, resultatet blev väl sådär för det hade inte stelnat efter en halvtimme så jag tänkte att det kanske hjälpte om man satte in det i frysen en liten stund. Sagt och gjort.

Blev väl inte den mest lyckade chokladpuddingen jag har gjort direkt... Jag skyller på att jag är sjuk! (egentligen är jag redan frisk men schhhhhhhhhhh...!!)



puss<3


Kommentarer
Postat av: Gittan

2009-11-19 @ 10:11:20
URL: http://melindahellberg.blogg.se/
Postat av: Gittan

Haha kanske ska skriva nått åxå xD

Felicia chokladpudding är väl inget svårt? Fast jag har aldrig gjort de :P

2009-11-19 @ 10:12:00
URL: http://melindahellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0